"tedd a dolgod, az emberek pedig hadd beszéljenek"

Szabadidőm végtermékei. Meg más. Ui.: ha itt jársz, kommentelj is, mert kíváncsi vagyok mindenki véleményére. Lehet kritizálni is. ;) (ha itt nem tudsz, akkor: www.teddadolgod.eoldal.hu )

Friss topikok

  • gresi28: @Anasztazia01: Én is köszönöm a fordítást mert egyáltalán nem tudok angolul. Vagy is 3 szót de abb... (2011.12.04. 00:41) Tyrone Wells: Sink or swim

Dprssz

2010.05.13. 20:06 - Anasztazia01

Körülöttem szürke fák,
szürke égbolt, szürke táj,
szürke aszfalt szívem helyén,
boldogságot nem érzek én.

Folyton csak a félelem,
nem lelem az életem,
gyomrom görcsöl szüntelen,
nincsen hová rejtenem.

Szégyellem és utálom,
rosszat tettem, már bánom,
elvesztettem, ki számított,
Legfontosabbat, s ez bántott.

Megmagyarázhatatlan a belső,
de azt mondják, sohase késő,
csak a jövőt nem tudom,
hogyan lesz az utamon.

Megváltozni nem merek,
pedig azt mindig lehet,
Tőle kérek segítséget,
Segíts, kérlek, meg ne égess!

A bejegyzés trackback címe:

https://anasztazia.blog.hu/api/trackback/id/tr432010378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása