"tedd a dolgod, az emberek pedig hadd beszéljenek"

Szabadidőm végtermékei. Meg más. Ui.: ha itt jársz, kommentelj is, mert kíváncsi vagyok mindenki véleményére. Lehet kritizálni is. ;) (ha itt nem tudsz, akkor: www.teddadolgod.eoldal.hu )

Friss topikok

  • gresi28: @Anasztazia01: Én is köszönöm a fordítást mert egyáltalán nem tudok angolul. Vagy is 3 szót de abb... (2011.12.04. 00:41) Tyrone Wells: Sink or swim

Papír

2010.05.03. 17:55 - Anasztazia01

Címkék: vers

Szerelmes illatokat
lövell a papír,
és sorról sorra, futamon,
érzem a vad pírt.
Lángoló érzelmeket,
hullámzó tengereket,
világot hódító világot
alkotott sok ezer meg egy...
Megfogom lélekben
a kezét és élvezem
a pillanatig tartó varázst,
míg magával ragad
egy ilyen apró alkotás.
Szeretem!
Ritmushangszer hiánya,
ugyan már, az nem téma!
mosolyt csal az arcomra,
nincsen szükség harcokra,
villámló agy alkotta,
készen van már a kotta.
Szeretem
a hűsítő rímeket,
elvont szépet kergetek,
összeakadt fergeteg -
én is ezért verselek.

A bejegyzés trackback címe:

https://anasztazia.blog.hu/api/trackback/id/tr241974720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása